Професійна спільнота вчителів гуманітарних дисциплін

  

07 січня 2025 року  відбулося засідання педагогічної спільноти учителів суспільно-гуманітарного циклу. Тематика засідання: «ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ: 5-7 кл. НУШ»






 
Основні питання обговорення:

Характеристика групи результатів оцінювання в НУШ:

Особистісні результати (виховання цінностей, емоційний інтелект, комунікативні навички).

Предметні результати (засвоєння навчального матеріалу, знання та вміння в межах предметів гуманітарного циклу).

Метапредметні результати (формування умінь критичного мислення, здатності до співпраці, розв’язання проблем).

 Формувальне оцінювання як основний інструмент НУШ:

Використання щоденних спостережень, самооцінки учнів, роботи в групах та проектів.

Надання якісного зворотного зв’язку учням і батькам.

 Підсумкове оцінювання:

Особливості застосування у гуманітарних дисциплінах (мовно-літературна освіта, історія, громадянська освіта).

Складання тематичних оцінок із урахуванням не лише результатів контрольних робіт, а й участі у дискусіях, творчих проєктах, позакласній роботі.

 Проблеми та виклики:

Недостатня інтеграція метапредметних результатів у підсумкові оцінки.

Невідповідність деяких форм оцінювання реальним досягненням учнів.

Труднощі з інтерпретацією результатів для батьків та самих учнів.

     Учасники дійшли висновку, що оцінювання в НУШ повинно бути спрямоване не лише на перевірку знань, а й на розвиток особистісних якостей та метапредметних умінь. 





Планування та облік роботи

педагогічної спільноти

учителів гуманітарного

 циклу предметів

Торговицького ліцею  імені

 Є.Ф. Маланюка

на 2023-2024 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблема, над якою працює школа

Удосконалення навчально-виховного процесу через створення інноваційного простору в системі науково-методичної роботи з учителями суспільно-гуманітарного  циклу

 

 

Методична проблема «Професійне зростання педагога через формування інноваційного освітнього простору»

 

Навчальна проблема «Забезпечення якості освіти шляхом формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу»

 

 

Проблема, над якою працює педагогічна спільнота

 

Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення ключових компетентностей учасників освітнього процесу

 

 

 

 

 

 

 

Основні завдання ПС на 2023/2024навчальний рік:

Враховуючи результати аналізу методичної роботи за минулий навчальний рік, у 20232/2024 навчальному році методична робота спрямована на:

-  вдосконалення методичної роботи з  вчителями методичного об’єднання,

- підвищення рівня методичної роботи, фахового рівня педагогічних працівників, їх готовності до інноваційної діяльності з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних, загальних та предметних компетентностей на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів;

- вивчення та впровадження методик і прийомів компетентнісного підходу у викладанні предметів, що покликані забезпечити соціалізацію учнів та їхню інтеграцію в сучасне суспільство, формування в них стійких моральних принципів й світоглядні орієнтири, виховання особистості із національною свідомістю, громадянськими якостями й критичним мисленням, здатною до творчого вирішення життєвих задач, саморозвитку та самонавчання в умовах глобальних змін та викликів;

- організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної  компетентності  вчителів методичного об’єднання;

-  вивчення, узагальнення і поширення ефективного  педагогічного досвіду;

- оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів  під час воєнного стану 2023/2024 навчального року;

- розвиток пізнавальних інтересів, творчих та інтелектуальних здібностей, практичних навичок учнів;

- вивчення і оволодіння сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницької і проєктної діяльності;               

     -  упровадження інноваційних технологій на уроках  гуманітарного циклу;

викладання предметів: «Українська мова», «Українська література»,   «Історія України», «Українознавство», «Розвиток мовлення»  за програмами Міністерства освіти і науки України;

-  викладання предметів гуманітарного циклу учителями педагогічної спільноти, керуючись «Методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних дисциплін у 2023/2024  навчальному році».

- продовження роботи вчителями ПС об’єднання над  педагогічною проблемою: « Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення ключових компетентностей учасників освітнього процесу»

та проблемою методичного об’єднання:

«Удосконалення навчально-виховного процесу через створення інноваційного простору в системі науково-методичної роботи з учителями суспільно-гуманітарного  циклу»

 

I засідання (серпень)

Засідання підсумок-перспектива

Тема: Опрацювання офіційних документів МОН України на 2023-2024 н.р.

та спрямування роботи МО в новому навчальному році

 

Зміст роботи

Вид роботи

1. Аналіз роботи вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2022-2023 н.р.

2. Обговорення  та погодження плану роботи ПС на 2022 -2023.. н.р. з урахуванням творчих можливостей учителів і дистанційної форми роботи школи

3. Вивчення методичних рекомендацій щодо викладання предметів у 5-9 та 10 і 11 класах на 2022-2023 н.р. та аналіз підручників

4. Адаптація учнів 5-го класу до умов навчання у середній школі

5. Про дотримання єдиного мовного режиму в закладі.

6. Методичний практикум “Інтернет-видавництва та освітні платформи: особливості змісту діяльності щодо надання освітніх послуг”

7. Ознайомлення з положенням про атестацію та визнанням результатів підвищення кваліфікації, переліком та особливостями супутньої документації

Інформування

 

 

Круглий стіл

 

 

Читання,

 

 

обговорення

 

 

 

 

 

 

Інформування

 

Робота між засіданнями

 1.  Розробка системи завдань з дистанційного навчання, використовуючи платформи Google Meet та ін. та мережі VIBER, TELEGRAM

2. Участь у вебінарах та онлайн-консультаціях з проблем впровадження та використання Інтернет-платформ

 

 

 

 

 

II засідання (жовтень)

Засідання-консиліум

Тема: Організація та проектування уроку з використанням інтерактивних технологій та елементів інтегрованого навчання

Зміст роботи

Вид роботи

1. Про підсумки проведення  І етапу  Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів і турнірів суспільно-гуманітарного циклу та участь в ІІ етапі

2. Вдосконалення системи дистанційного навчання з використанням платформ  Google Meet та ін.

3. Обговорення та затвердження графіку й змісту відкритих уроків та заходів учителів, що атестуються

4. Адаптаційний період 5-класників під час вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу

5. Використання сучасних освітніх технологій на уроках для формування соціальної компетентності учнів (STEM-освіта, проектні технології, інтегровані уроки тощо)

6. Лабораторія досвіду «Критерії оцінювання на уроках: види, варіанти, особливості впровадження»

Інформування

 

 

 

Обмін досвідом

 

 

Консультації

 

Обмін досвідом

 

 

Обмін досвідом

 

 

Обмін досвідом

 

 

Робота між засіданнями

1. Підготовка та проходження атестації членів ШМО

ІІІ засідання  (січень)

Нарада-підсумок

Тема: Розвиток життєво-творчих компетентностей учнів на основі особистісно-орієнтованого підходу в умовах впровадження Державного стандарту освіти

Зміст роботи

Вид роботи

1. Підсумки роботи членів МО за I  семестр, цілі та стратегії на новий навчальний семестр

2. Про  підготовку  учнів  9 й 11 класів  до ДПА, ЗНО (НМТ), створення методичного контенту для підготовки та проведення ДПА

3. Лабораторія досвіду «Хмарні технології на уроках суспільно-гуманітарного циклу» як спосіб розвитку життєтворчих компетентностей учнів

4. Огляд фахових конкурсів, Інтернет-платформ та видавництв для вчительських публікацій

Інформування, обговорення

 

Обговорення, затвердження

 

 

Обмін досвідом

 

 

Інформування

                Робота між засіданнями

1. Індивідуальні коригуючи заняття з учнями з підготовки  до ЗНО (НМТ)

2. Взаємовідвідування уроків членів МО та вчителів, що атестуються

ІV засідання  (березень)

Методична нарада 

Тема: Освітня і самоосвітня діяльність вчителя

в контексті розвитку його інноваційного потенціалу

Зміст роботи

Вид роботи

1. Підсумки атестації вчителів-членів МО, проблемні питання, особливості, дотримання вимог

2.  Творчі звіти вчителів, що атестуються

3. Лабораторія досвіду «Інтегроване навчання та бінарний урок: спільне та відмінне, особливості проведення, проблеми та перспективи їх вирішення»

4. Обмін думками з проблеми формування компетентності  володіння державною мовою на уроках суспільно-гуманітарного циклу

 

Інформування

 

 

Інформування

 

Обмін досвідом

 

 

Обмін досвідом

 

Робота між засіданнями

1. Робота консультаційних пунктів, індивідуальні заняття з питань підготовки до ДПА, НМТ.

V засідання  (травень)

Методично-організаційна нарада 

Тема: Аналіз роботи ШМО за 202… -202… навчальний рік

Зміст роботи

Вид роботи

1. Аналіз роботи МО за навчальний рік, визначення основних пріоритетів і напрямків роботи МО на наступний навчальний рік.

2. Аналіз виконання навчальних програм, якості виконання річних контрольних

3. Складання звіту про робо­ту МО та результативність діяльності вчителів у навчальному році.

4. Обговорення пропозицій з планування та корекції планів самоосвіти членів ПС на наступний рік.

Інформування

 

 

Інформування

 

 

Обговорення

 

Обговорення

 

Робота між засіданнями

1. Підготовка до ЗНО (НМТ)

 

                                       План засідань педагогічної спільноти

                              вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2023/2024 н. р.

Дата

                Зміст

Вид роботи

Відповідальний

Примітки

Засідання №1

серпень

1.      Аналіз роботи вчителів  ПС суспільно-гуманітарного циклу за 2023/2024 . н.р.

2.      Затвердження плану роботи на 2023/2024 н.р.

 

3.      Опрацювання інструктивних документів Міністерства освіти і науки.

 

4.      Про організацію системної підготовки учнів до Всеукраїнських учнівських олімпіад, інтелектуальних та інтерактивних конкурсів в 2023/2024 н.р.

 

5.      Затвердження календарних планів учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури, історії, правознавства на 2023./2024. н.р.

 

Інформація

 

 

 

План роботи

 

 

Повідомлення

 

Календарні

плани

 

 

Глущенко Ю.Г.

 

керівник МО

 

члени ПС

 

Слюсаренко О.В.

члени ПС

 

керівник МО

Вчителі МО

 

 

 

Засідання №2

Вересень-листопад

  1. Обговорення і затвердження заходів до Дня писемності. Затвердження декади української мови і літератури, зарубіжної літератури, історії, правознавства.
  2. Опрацювання, обговорення «Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти»
  3. Обговорення і затвердження проведення відкритих уроків і заходів  у рамках декад.
  4. Про організацію взаємовідвідування уроків членами ПС. Затвердження графіку взаємовідвідування уроків.
  5. Підвищення якості уроку через упровадження інноваційних технологій. Використання інноваційних технологій учителями на уроках української мови і літератури, зарубіжної літератури, історії, правознавства.

План роботи

 

 

Інформація

 

План роботи

 

План роботи

 

Повідомлення

 

Виступ

Глущенко Ю.Г.

Слюсаренко О.В.

 

члени ПС

 

Слюсаренко О. В.

 

 

 

 

керівник МО,

члени МО

 

 

Засідання №3

Грудень-січень

 

  1. Про підсумки виконання навчальних планів та програм за І семестр 2023/2024 н.р.
  2. Про результати моніторингу якості знань  учнів за І семестр 2023/2024н.р.
  3. Підведення підсумків участі учнів у Всеукраїнській олімпіаді з української мови і літератури, історії, права та конкурсів ім.. П. Яцика, Т. Шевченка

Інформація

 

 

 

Інформація

 

 

Слюсаренко О.В.

 

 

Слюсаренко О.В.

Члени ПС

 

 

 

 

 

 

 

                                                                

 

 

 

 

 

 

 

Списки

членів методичного об’єднання

№ п/п

П І Б

Рік наро

дження

Місце роботи

Посада

Кл.кер.

Назва навч закл., який закінчено

Спец  вчит. за одерж освітою

Заг.

пед стаж

1

 

 

 

Глущенко Юлія Григорівна

1977

Торговицький ліцей

учитель

11

Уманський державний педагогічний універ.

ім. П.Г. Тичини

2001 р

Укрмова, літ, заруб.літ

28

2

 

 

 

Слюсаренко Оксана Віталіївна

1977

Торговицький ліцей

ЗД з НВР

учитель

Уманський державний педагогічний універ.

ім. П.Г. Тичини

1999 р.

уч

укр.мови

та літ. народозн.

24

3

 

 

 

Шевчук

Наталія

Анатоліївна

1982

Торговицький ліцей

Директор

Учитель заруб.  літ

Уманський державний педагогічний універ.

ім. П.Г. Тичини

2012 р.

уч. укр.мови

та літер.

зарубіжна література

16

4

 

 

 

Скупенко Мирослава

Валеріївна

1992

Торговицький ліцей

 

уч. історії правознавства

8

Кіровоград.

педінститут

В.Винниченка

 

2010

уч. історії правознавства

11

5

 

 

 

Екало Наталя Миколаївна

 

1968

Торговицький ліцей

Уч. Англ.. мови

 

Калузький

педінститут 1989

уч.поч. класів

іноз. мова

 

34

6

 

 

 

 

Попільняк Олена Федорівна

1989

Торговицький ліцей

 

 

Уманський педуніверситет

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Списки

членів педагогічної спільноти

 

№ п/п

П І Б

Рік ост. атест.

Категорія

Науково-методична, навчально-виховна проблеми над якими працює вчитель

Звання відзнаки нагороди

Доручення в ПС

Домашня адреса

1

 

 

 

Глущенко Юлія Григорівна

2023

І

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках словесності

Голова

МО

С. Торговиця

Вул.

Л. Українки, 98

2

 

 

 

Слюсаренко Оксана Віталіївна

2021

вища

Ст.

вч

Розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів на уроках української мови та літератури

Подяка 

У.О. 2021.

 

секретар

Смт. Новоархангелськ

Вул. Слави кв.2

3

 

 

Шевчук

Наталія

Анатоліївна

 

І

Візуалізація на уроках зарубіжної літератури

ГР.

В.О.2021 р.

 

Член пед. спільноти

С. Торговиця, вул. Козацька, 8

4

 

 

 

Скупенко Мирослава

Валеріївна

2022

 

Метод проєктів як один із шляхів розвитку творчої активності учнів.

 

 

Член пед. спільноти

С. Новоархангельськ,

 вул.. Пархоменка, 49

5

 

 

 

Екало Наталя Миколаївна

 

2023

І

Застосування інтерактивних технологій – один із шляхів виховання активної особистості   на уроках англійської мови

Член пед. спільноти

С. Новоархангельськ,

 вул. Гагаріна, 14

6

 

Попільняк Олена Федорівна

2024

 

«Активізація пізнавальної діяльності учнів на

уроках культури добросусідства через використання інтерактивних методів

навчання»

Член пед. спільноти

С. Торговиця, пров. Зелений, 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                   

 

 

 

План

проведення відкритих уроків

І семестр

 

№ п/п

Дата

Клас

Предмет

Тема уроку

Вчитель, що проводить урок

1

 

 

 

28.11.2023

7

Українська мова

Не з дієсловами

Глущенко Юлія Григорівна

2

 

 

 

07.12.2023

7

Українська мова

Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Слюсаренко Оксана Віталіївна

3

 

 

 

14.12.2023

6

Зарубіжна література

 «Микола Васильович Гоголь  «Ніч перед Різдвом».Українські народні традиції та звичаї у творі. Поєднання фантастичного і реального»

 

Шевчук

Наталія

Анатоліївна

4

 

 

 

22.11.2023

7

 

«Культура Русі­України в другій половині ХІ — першій половині ХІІІ ст.»

Скупенко Мирослава

Валеріївна

5

 

 

 

18.10.23

6

Англ. мова

Сім'я. Риси характеру. Зовнішність.

 

Екало Наталя Миколаївна

 

6

 

 

29.11.2023

5

Культура добросусідства

«Особисті, родинні та загальнолюдські

цінності. Що таке «цінності» і які вони бувають?»

Посилання:

https://docs.google.com/presentation/d/1VPuZRx

5pvqiUp2aVfYNRzVl-

909Hos6b/edit#slide=id.p1  

Попільняк Олена Федорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План

проведення відкритих уроків

ІІ семестр

№ п/п

Дата

Клас

Предмет

Тема уроку

Вчитель, що проводить урок

1

 

 

20.03.2024

9

Українська

література

 

Т. Шевченко. «Вічна» тема матері й сина. Еволюція жіночого образу у творах Т. Шевченка. Романтичний тип втілення теми жіночої долі. «Катерина»

Глущенко Ю Г.

2

 

 

12.03.2024

7

Українська

література

 

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного

Слюсаренко Оксана Віталіївна

3

 

 

21.03.2024

5

Зарубіжна

література

 Редьярд Кіплінг «Мауглі». Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення в них  людських рис»

 

 

Шевчук

Наталія

Анатоліївна

4

 

 

22.02.2024

8

Історія

України

«Початок Національно-визвольної війни. Події 1648—1649 рр.»

 

Скупенко Мирослава

Валеріївна

5

 

 

 

25.01.2024

5

Англ. мова

Погода.Сезонний одяг

Екало Наталя Миколаївна

 

6

 

 

15.03.2024

5

Культура добросусідства

Гендерні стереотипи в різних культурах

https://docs.google.com/presentation/d/1zLXh4C

9zLTOPmqVMNGbaJZp1eSshGcFf/edit?usp=sh

aring&ouid=116721855041327665106&rtpof=tr

ue&sd=true

Попільняк Олена Федорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз

роботи педагогічної спільноти учителів суспільно-гуманітарного циклу
 

У 2022/2023. н.р. ПС учителів суспільно-гуманітарного циклу працювало над реалізацією завдань, поставлених законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», по формуванню і розвитку соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовкою до професійного самовизначення.

Робота ПС була  зосереджена над реалізацією проблеми «Формування та вдосконалення професійної компетентності вчителів в умовах Нової української школи, підвищення якості освіти шляхом впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних  технологій» та спрямована на:

·        координацію навчальної, науково-методичної,  організаційної роботи вчителів-філологів, історії, правознавства, музичного мистецтва;

·        здійснення методичного забезпечення викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури,  історії

·        втілення в практику нових методик і технологій, контроль стану викладання предметів;

·        обмін досвідом між членами ПС;

·        систему роботи з обдарованими дітьми;

·        участь у шкільних, міських та Всеукраїнських конкурсах, олімпіадах.

·                    прищеплення любові до рідної мови, до рідної землі ;

 

·        виховання поваги до традицій та історії свого народу;

 

·        залучення школярів до скарбниці літератури, а через неї – до загальнолюдських         цінностей;

·  удосконалення уроку як основної форми навчально-виховної роботи.

 

 

 

ПС   працювала  над   проблемою «Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення ключових компетентностей учасників освітнього процесу»

                               

 

Усі  засідання ПС проводились згідно з планом роботи. Робота педагогічної спільноти  була спрямована  на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення  методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання, на яких обговорювалися як організаційні питання ( підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів,  проведення контрольних зрізів знань, схвалення завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Особливу увагу  звернули  на такі питання:

1. Патріотичне виховання на уроках  - Глущенко Ю.Г.

2. Розвиток креативних якостей у школярів на уроках словесності в системі особистісно зорієнтованого навчання у школі  -  Слюсаренко О. В.

3. Мотивація як засіб оптимізації процесу вивчення іноземної мови, спрямований на залучення учнів до активної навчально-пізнавальної діяльності  - Екало Н.М.

       Багато часу приділяється роботі з обдарованими дітьми. Учні школи систематично  під   керівництвом учителів-предметників  брали участь  у шкільних та районних олімпіадах, конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, конкурсі знавців творчості Т. Г. Шевченка, участь у районному  та обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.

   Учні 7 – 11 класів під керівництвом Слюсаренко О. В. взяли участь у радіодиктанті Національної єдності, що традиційно проводився 9 листопада.

Було складено плани заходів у рамках предметних тижнів. На належному науково-методичному рівні проведено тижні української мови і літератури, тиждень правових знань, тиждень історії, світової літератури, іноземної мови. Під час тижнів, проводилися відкриті уроки та виховні заходи. Також у листопаді відзначено День української мови, у лютому – Міжнародний день рідної мови. У травні – День слов’янської  писемності.

Учителі систематично  відвідують курси підвищення кваліфікації, беруть участь у семінарах та в інших формах роботи,  працюють з фаховою літературою.  Самоосвіта є елементом виробничої діяльності кожного вчителя, який вільно обирає матеріал, прийоми і засоби роботи на собою.

Під керівництвом вчителів-предметників обдаровані учні здобули призові місця у предметних олімпіадах:

Призерами стали:

Воронкова Мирослава (11 кл.) – 3 місце в ІІІ (обласному) етапі;

Бондаренко Артем (11 кл.) – переможець МАН в обласному етапі;

Петренко Яна (6 кл.) – ІІ місце в районному конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика;

Ступак А. (10 кл.)  - учасниця (обласного) етапу  МАН 2022/2023 р. дослідницька робота «Специфіка репрезентації гендерної проблематики у романі «Хатина дядька Тома» Гаррієт Бічер-Стоу»

Бондаренко Артем (11 кл.) – отримав 200 балів у НМТ з Історії України

Бондаренко Артем  (11 кл.) учасник (обласного) етапу  МАН 2022/2023 р. «ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ  В ПЕРІОД КОРОНАВІРУСНОЇ ІНФЕКЦІЇ (COVID-19) ТА ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ РОСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ»

 

У новому 2023-2024 н.р. учителі ПС  будуть працювати над вирішенням таких проблем:

- застосування комп'ютерних технологій в навчальному процесі;

- підвищення ефективності уроку;

- застосування інноваційних технологій;

- над розв'язуванням проблем творчої особистості учнів.

                   - робота з учнями, які навчаються на початковому рівні

 



👀👀👀
27 березня відбулося засідання педагогічної спільноти учителів суспільно-гуманітарного циклу. Тематика засідання:
«Хмарні технології на уроках суспільно-гуманітарного циклу» як спосіб розвитку життєтворчих компетентностей учнів»
Хмарні технології в освіті включають в себе використання хмарних сервісів, програм та інструментів, які дозволяють працювати з даними та ресурсами через Інтернет. Використання хмарних технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу може значно збагатити навчальний процес і сприяти розвитку життєтворчих компетентностей учнів.
Робота з учнями:
1. Збір та аналіз інформації. Учні можуть використовувати хмарні сервіси для збору та обробки інформації з різних джерел. Наприклад, вони можуть створювати спільні документи, презентації або таблиці для збору та обробки даних зі своїх досліджень.
2. Колективна робота та співпраця.
Хмарні технології дозволяють учням працювати разом над проєктами в реальному часі. Учні можуть спільно редагувати документи, обмінюватися думками та коментарями, що сприяє розвитку навичок комунікації та співпраці.
3. Творчість та інновації. Використання різноманітних хмарних інструментів дозволяє учням виявляти творчість та інноваційність у розв'язанні завдань. Наприклад, вони можуть створювати мультимедійні презентації, використовувати інтерактивні вправи та інструменти для візуалізації інформації.
4. Доступ до актуальної інформації та ресурсів. Хмарні технології дозволяють учням швидко знаходити та отримувати доступ до актуальної інформації та навчальних ресурсів. Учні можуть використовувати онлайн-бібліотеки, бази даних, відеоуроки та інші засоби для поглиблення своїх знань з певної теми.
5. Критичне мислення та проблемне вирішення. Використання хмарних технологій може сприяти розвитку навичок критичного мислення та проблемного вирішення. Учні можуть аналізувати інформацію, виражати свої думки та аргументи, а також розв'язувати реальні проблеми за допомогою доступних онлайн-ресурсів.

Отже, використання хмарних технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу може сприяти розвитку різноманітних життєтворчих компетентностей учнів, таких як співпраця, творчість, критичне мислення.




28.12.2023 року в Торговицькому ліцеї відбулося засідання педагогічної спільноти учителів гуманітарного циклу.

Тема:  «Подолання освітніх втрат»

Мета

засідання:  обговорити та проаналізувати прогалини в навчанні; розробити завдання для подолання освітніх втрат.

 

Освітні втрати — це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в учнівства під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків.

У безперечно складних обставинах, у яких перебуває українська освіта протягом останніх років унаслідок пандемії COVID-19, а нині повномасштабної війни, що розпочала росія, освітяни роблять усе можливе, щоб забезпечити право молодого покоління на освіту. 

Учителі на засіданні розробили завдання для онлайн-занять, які проводитимуться в період зимових канікул з 02 по 05 січня 2023 року.

Учні матимуть можливість надолужити навчання з різних тем предметів гуманітарного циклу. 






Комментариев нет:

Отправить комментарий